Vastgoed Beheer Veldhoven

We begrijpen dat voor vastgoedbeleggers rust en gemoedsrust essentieel zijn, zowel financieel als operationeel.

Laat jouw beheer aan ons over!

Je wilt niet lastiggevallen worden met allerlei zaken, of het nu gaat om kleine details waar je over gebeld wordt, of het uitzoeken van wie verantwoordelijk is voor welk onderhoud. Bovendien, als particuliere vastgoedbelegger, wil je fiscaal belast worden in box 3 in plaats van box 1. Misschien heb je geen tijd of interesse om je bezig te houden met je verhuurde woning of vastgoed, of ben je tijdelijk in het buitenland? Laat jouw Vastgoed Beheer in Veldhoven aan ons over!

stockfoto2 van vastgoed beheer veldhoven

Ik zou deze makelaar aanbevelen.

"Jullie doen voor ons het vastgoedbeheer. Bereikbaarheid en service zijn zeer goed te noemen. Ga zo door. "

FB Reviewer

Veldhoven

Vastgoed Beheer Veldhoven

Met onze expertise en toewijding zorgen wij voor alle aspecten, van huurincasso tot onderhoud, zodat jij je kunt concentreren op andere belangrijke zaken. Neem vandaag nog contact met ons op en ontdek hoe wij jouw vastgoedbeheer kunnen optimaliseren.

Beleg in Vastgoed in de omgeving van Veldhoven

Sparen levert momenteel weinig rendement op, en beleggen op de beurs kan riskant zijn, vooral zonder ervaring. Gelukkig is er een alternatief dat minder risicovol is en toch een aantrekkelijk rendement kan opleveren: het kopen van een tweede woning voor verhuur. Het voordeel hiervan is dat je de zekerheid hebt van eigendom. Door jouw spaargeld vast te leggen in een tweede woning, kun je stabiele huurinkomsten genereren. Dit biedt niet alleen een waardevolle diversificatie van je investeringsportefeuille, maar het kan ook een bron van passief inkomen vormen op de lange termijn. Met de juiste begeleiding en planning kan het investeren in vastgoed een slimme zet zijn voor wie op zoek is naar een evenwicht tussen rendement en zekerheid.
Ontdek de voordelen van investeren in vastgoed in de omgeving van Veldhoven! Expats vormen een aantrekkelijke doelgroep voor verhuur, met ASML en andere gerelateerde bedrijven die zorgen voor een constante vraag naar huurwoningen. Met onze expertise begeleiden wij jou bij het vinden van de juiste investeringsmogelijkheden en het optimaliseren van jouw rendement. Neem vandaag nog contact met ons op om te profiteren van deze bloeiende markt!

ONS TEAM

Henri Kox helpt je het maximale uit jouw belegging te halen

  • Erkende Vastgoedtaxateurs
  • Begeleiding Vastgoed investeerders
  • Meer dan 20 jaar ervaring
  • Uitgebreid netwerk van kopers en huurders
  • Lid van NVM

Vastgoed Beheer Veldhoven: Box3

Vanuit fiscaal oogpunt is het uitbesteden van het beheer van jouw vastgoedbelegging(en) verstandig. Voor particuliere beleggers worden vastgoedbeleggingen in principe fiscaal belast in box 3, waarbij een heffing van 36% wordt toegepast over het fictief rendement van het netto vermogen in box 3. Echter, wanneer je als particuliere belegger te actief betrokken bent bij het beheer van je vastgoed, kan de Belastingdienst dit beschouwen als ‘meer dan actief vermogensbeheer’. In dat geval wordt het inkomen uit het onroerend goed belast in box 1 (winst uit onderneming), tegen het progressieve belastingtarief van maximaal 49,5%. Dit betekent dat het werkelijke rendement wordt belast. De wet geeft geen exacte definitie van actief vermogensbeheer, maar voorbeelden hiervan zijn onder meer zelf fysiek onderhoud aan een pand verrichten of zelfs een kort telefoongesprek voeren dat aanzienlijke opbrengsten genereert. In sommige gevallen is zelfs een minimale hoeveelheid arbeid voldoende om het voordeel volgens box 1 te belasten, zoals blijkt uit rechterlijke uitspraken.

Meer dan 2000 woningen verkocht sinds 2003!

Wat betekent Vastgoed Beheer Veldhoven?

Bij vastgoedbeheer door een professioneel kantoor fungeer je als het ware als tussenpersoon die problemen met de huurder voor je oplost. Henri Kox Makelaardij heeft ruime ervaring in vastgoedbeheer in Veldhoven en werkt exclusief voor de eigenaar van de huurwoning. We bieden grofweg twee vormen van beheer aan: financieel & administratief beheer en technisch beheer & onderhoud. Als je kiest voor beide vormen, nemen wij alle zaken volledig uit handen en word je compleet ontzorgd. Neem vandaag nog contact met ons op om te ontdekken hoe wij jouw vastgoedbeheer kunnen optimaliseren.

Ook beheren wij zakelijke panden. Het beheren van zakelijk onroerend goed voegt een extra dimensie toe aan ons dienstenaanbod. Hierdoor kunnen wij niet alleen particuliere klanten bedienen, maar ook zakelijke klanten helpen bij het beheren van hun commerciële vastgoedportefeuille. Enkele voordelen van het beheren van zakelijke panden zijn onder meer professioneel huurincasso, coördinatie van onderhoudswerkzaamheden en gespecialiseerde expertise op het gebied van commercieel vastgoed en huurrecht. Kijk voor aanbod zakelijke panden ook op https://www.fundainbusiness.nl/

Belangrijkste voordelen Vastgoed beheer Veldhoven

  • Incasseren van de huurpenningen
  • Gratis incassoservice als er niet wordt betaald
  • Jaarlijks indexeren van de huurprijs
  • Afhandeling van alle meldingen van technische calamiteiten
  • Corresponderen en communiceren met de servicemonteurs

Vastgoed Beheer Veldhoven Kosten?

Heb je onroerend goed met huurders die je graag wil laten beheren door een professioneel kantoor? Wij kunnen je al compleet ontzorgen vanaf 4% beheercourtage. Wij staan klaar om al het werk uit handen te nemen, van huurincasso tot onderhoud, zodat jij je kunt concentreren op andere zaken. Neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie.

Onze beheercourtage wordt berekend aan de hand van een percentage van de maandelijkse bruto huursom. Op deze manier zorgen wij voor een transparante en eerlijke tarifering, waarbij je alleen betaalt voor de daadwerkelijke huurinkomsten die we voor jou beheren.

(> 10 verhuurpanden)

(2-10 verhuurpanden)

(1 verhuurpand)

Veelgestelde vragen

Naast de beheerkosten zijn er nog andere kosten waarmee je rekening moet houden bij het verhuren van een woning. Denk aan verhuurkosten voor de bemiddeling van een nieuwe huurder, onderhoudskosten, verzekeringen, gemeentelijke belastingen, inrichting van de woning en hypotheekkosten.

Bij aanvang van de huurperiode betaalt een huurder een borgsom aan de verhuurder. Als de eindinspectie van de huurder in orde is, dan dient de verhuurder de borgsom binnen 1 maand na het vertrek van de huurder terug te storten naar de huurder.

Het selecteren van een geschikte huurder is een cruciale stap om ervoor te zorgen dat je huurervaring soepel verloopt. Wij nemen we dit proces serieus en hanteren een grondige screeningmethode om goede huurders te onderscheiden van minder wenselijke kandidaten. Dit omvat het verifiëren van werkgeversgegevens om de stabiliteit van het inkomen te controleren, evenals het uitvoeren van een kredietcheck om eventuele financiële verplichtingen van de huurder te beoordelen.

Als verhuurder kun je schriftelijke toestemming geven aan de huurder om veranderingen aan te brengen aan de woning. In dat geval hoeft de huurder deze veranderingen niet terug te brengen in de originele staat bij vertrek, tenzij dit anders is overeengekomen in het huurcontract of de schriftelijke toestemming. Het is echter belangrijk om de voorwaarden voor deze veranderingen en eventuele gevolgen bij vertrek duidelijk vast te leggen om misverstanden te voorkomen.

Het uitvoeren van een eindinspectie, bij voorkeur samen met de vertrekkende huurder, is een belangrijke stap om ervoor te zorgen dat de woning in goede staat wordt achtergelaten. Tijdens deze inspectie kunnen eventuele schade of gebreken worden geïdentificeerd, en kunnen afspraken worden gemaakt over eventuele reparaties of herstelwerkzaamheden die nodig zijn voordat de nieuwe huurder intrekt. Het maken van foto's tijdens de inspectie kan ook dienen als bewijsmateriaal voor eventuele geschillen.

Wij maken altijd veel foto's tijdens de inspectie, met name van eventuele beschadigingen of gebreken. Dit dient dan als objectief bewijsmateriaal van de toestand van de woning op het moment van inspectie. Het helpt om eventuele discussies of geschillen achteraf te voorkomen. Het fotograferen van eigen energiemeters is ook een belangrijk omdat dit kan dienen als bewijs van de stand van de meters op het moment van vertrek van de huurder.

Openingstijden

Maandag
09:00 tot 17:30 uur
Dinsdag
09:00 tot 17:30 uur
Woensdag
09:00 tot 17:30 uur
Donderdag
09:00 tot 17:30 uur
Vrijdag
09:00 tot 17:30 uur
Zaterdag
Gesloten
Zondag
Gesloten

Kom in contact

Heb je vragen over ons aanbod? Neem dan telefonisch of per e-mail contact met ons op. Of vul het contactformulier in, en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

"*" geeft vereiste velden aan

Translate